Betanet fundamentem dużych i średnich firm
Komunikacja na najwyższym poziomie - Telefonia VoIP
Zwiększ efektywność komunikacji w swojej firmie dzięki elastycznym rozwiązaniom VoIP. Oferujemy skalowalne usługi dopasowane do potrzeb dużych i średnich przedsiębiorstw, zapewniając oszczędności oraz profesjonalne wsparcie techniczne.

Telefonia VoIP
Cennik usług - plan minutowy, detaliczny
1. Postanowienia ogólne
1. Cennik Usługi Internetowej Telefonii Cyfrowej o Umowy o Udostępnianie Usług Telekomunikacyjnych, zwany dalej Cennikiem, określa opłaty i zasady rozliczeń za ruch telefoniczny zrealizowany w ramach Usługi Telefonii Internetowej
2. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Opłaty naliczane są w okresach rozliczeniowych według niniejszego Cennika.
3. Opłaty jednorazowe naliczane są z fakturą za pierwszy pełen okres rozliczeniowy.
4. Opłaty abonamentowe naliczane są z góry. Opłata za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy naliczana jest z fakturą za pierwszy pełen okres rozliczeniowy. Wówczas opłatę abonamentową ustala się wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za każdy dzień świadczenia Usługi.
5. Opłata w okresie rozliczeniowym, w którym usługa została deaktywowana usługa abonamentowa naliczana jest do końca okresu rozliczeniowego.
Cennik
Opłaty aktywacyjne
Usługa | Cena Netto |
Cena Brutto |
Opłata instalacyjna | tel | tel |
Fax-2-Email | 16,39 zł | 20,00 zł |
Voice-2-Email | 16,39 zł | 20,00 zł |
Dodatkowy numer telefoniczny | 7,37 zł | 9,00 zł |
Aktywacja prezentacji numeru dzwoniącego (CLIP) | 0,00 zł | 0,00 zł |
Aktywacja prezentacji numeru własnego (CLIR) | 0,00 zł | 0,00 zł |
Miesięczne opłaty abonamentowe
Usługa | Abonament miesięczny brutto | Okres zobowiązania |
Opłata abonamentowa* | 15,57 zł | 19,00 zł |
Fax-2-Email | 9,83 zł | 12,00 zł |
Voice-2-Email | 9,83 zł | 12,00 zł |
Dodatkowy numer telefoniczny | 4,91 zł | 6,00 zł |
Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP) | 0,00 zł | 0,00 zł |
Prezentacja numeru własnego (CLIR) | 0,00 zł | 0,00 zł |
* Opłata instalacyjna obejmuje aktywację sygnału w lokalizacji klienta. Łącznie z udostępnieniem niezbędnej oraz przydzieleniem numeru telefonicznego i konta SIP
Opłaty za połączenia krajowe w Planie Minutowym
W Planie minutowym opłaty za połączenia krajowe naliczane są za każdą rozpoczętą minutę połączenia.
Usługa | Okres |
Cena Netto |
Cena Brutto |
Za rozpoczęcie połączenia | - | 0,12 zł | 0,15 zł |
Za 1 min połączenia krajowego Lokalnie | pracujący | 0,13 zł | 0,16 zł |
Za 1 min połączenia krajowego Międzystrefowo | pracujący | 0,13 zł | 0,16 zł |
Za 1 min połączenia krajowego Do sieci telefonii komórkowe |
pracujący | 0,80 zł | 0,98 zł |
Opłaty za połączenia międzynarodowe w Planie Minutowym
Usługa | Cena Netto |
Cena Brutto |
Strefa 1 - z telefonami stacjonarnymi | 0,53 zł | 0,65 zł |
Strefa 1 - z telefonami komórkowymi | 1,14 zł | 1,39 zł |
Strefa 2 - z telefonami stacjonarnymi | 0,58 zł | 0,71 zł |
Strefa 2 - z telefonami komórkowymi | 1,24 zł | 1,51 zł |
Strefa 3 | 1,07 zł | 1,31 zł |
Strefa 4 | 1,18 zł | 1,44 zł |
Strefa 5 | 3,54 zł | 4,32 zł |
Opłaty za połączenia międzynarodowe w Planie Minutowym
Usługa | Lista krajów |
Strefa 1 | Andora, Australia, Austria, Czechy, Estonia, Finlandia, Francja, Irlandia, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, San Marino, Szwecja, Wielka Brytania. |
Strefa 2 | Alaska, Belgia, Chorwacja, Cypr, Dania, Gibraltar, Grecja, Hawaje, Hiszpania, Holandia, Islandia, Izrael, Kanada, Malta, Monako, Portugalia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, USA, Watykan, Węgry, Włochy, Wyspy Dziewicze Amerykańskie, Wyspy Owcze. Alaska, Hawaje, Kanada, USA, Wyspy Dziewicze Amerykańskie - za połączenia z sieciami telefonii komórkowej pobierane są opłaty, jak za połączenia z sieciami telefonii stacjonarnej. |
Strefa 3 | Albania, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Japonia, Kazachstan, Kirgistan, Macedonia, Mołdawia, Rumunia, Serbia i Czarnogóra, Tadżykistan, Tajwan, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan. |
Strefa 4 | Argentyna, Armenia, Brazylia, Gruzja, Hong Kong, Indie, Korea Południowa, Libia, Malezja, Nowa Zelandia, Republika Południowej Afryki, Singapur, Tajlandia. |
Strefa 5 | Afganistan, Algeria, Angola, Anguilla, Antarktyka, Antigua, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Aruba, Ascension, Bahrain, Bangladesz, Barbados, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Cape Verde, Chile, Cocos Island, Czad, Demokratyczna Republika Konga, Diego Garcia, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Etiopia, Falklandy, Fidżi, Filipiny, Gabon, Gambia, Ghana, Grenada, Grenlandia, Guam, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Honduras, Indonezja, Irak, Iran, Jamajka, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Katar, Kenia, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Północna, Kostaryka, Kuba, Kuwejt, Laos, Lesoto, Liban, Liberia, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Mali, Mariany, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Mayotte, Meksyk, Midway, Mikronezja, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norfolk, Nowa Kaledonia, Oman, Pakistan, Palau, Palestyna, Panama, Papua Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Puerto Rico, Republika Środkowo-Afrykańska, Reunion, Rwanda, Salwador, Samoa Amerykańskie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Sri Lanka, St Kitts and Nevis, St Lucia, St Vincent i Grenadiny, Sudan, Surinam, Swaziland, Syria, Tanzania, Togo, Tokelau, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turks and Caicos, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Vanuatu, Wenezuela, Wietnam, Wschodni Timor, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspa Św. Heleny, Wyspy Bahama, Wyspy Bożego Narodzenia, Wyspy Cook'a , Wyspy Dziewicze Brytyjskie, Wyspy Marshall'a, Wyspy Salomona, Wyspy Św. Piotra i Mikelona, Wyspy Św. Tomasza, Wyspy Wallis i Futuna, Wyspy Wniebowstąpienia, Zachodnie Samoa, Zair, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie |
Opłaty za połączenia międzynarodowe w Planie Minutowym
Usługa | Lista krajów |
Strefa 1 | Andora, Australia, Austria, Czechy, Estonia, Finlandia, Francja, Irlandia, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, San Marino, Szwecja, Wielka Brytania. |
Strefa 2 | Alaska, Belgia, Chorwacja, Cypr, Dania, Gibraltar, Grecja, Hawaje, Hiszpania, Holandia, Islandia, Izrael, Kanada, Malta, Monako, Portugalia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, USA, Watykan, Węgry, Włochy, Wyspy Dziewicze Amerykańskie, Wyspy Owcze. Alaska, Hawaje, Kanada, USA, Wyspy Dziewicze Amerykańskie - za połączenia z sieciami telefonii komórkowej pobierane są opłaty, jak za połączenia z sieciami telefonii stacjonarnej. |
Strefa 3 | Albania, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chiny, Japonia, Kazachstan, Kirgistan, Macedonia, Mołdawia, Rumunia, Serbia i Czarnogóra, Tadżykistan, Tajwan, Turcja, Turkmenistan, Ukraina, Uzbekistan. |
Strefa 4 | Argentyna, Armenia, Brazylia, Gruzja, Hong Kong, Indie, Korea Południowa, Libia, Malezja, Nowa Zelandia, Republika Południowej Afryki, Singapur, Tajlandia. |
Strefa 5 | Afganistan, Algeria, Angola, Anguilla, Antarktyka, Antigua, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Aruba, Ascension, Bahrain, Bangladesz, Barbados, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Cape Verde, Chile, Cocos Island, Czad, Demokratyczna Republika Konga, Diego Garcia, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Etiopia, Falklandy, Fidżi, Filipiny, Gabon, Gambia, Ghana, Grenada, Grenlandia, Guam, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Honduras, Indonezja, Irak, Iran, Jamajka, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Katar, Kenia, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Północna, Kostaryka, Kuba, Kuwejt, Laos, Lesoto, Liban, Liberia, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Mali, Mariany, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Mayotte, Meksyk, Midway, Mikronezja, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Niger, Nigeria, Nikaragua, Niue, Norfolk, Nowa Kaledonia, Oman, Pakistan, Palau, Palestyna, Panama, Papua Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Puerto Rico, Republika Środkowo-Afrykańska, Reunion, Rwanda, Salwador, Samoa Amerykańskie, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Sri Lanka, St Kitts and Nevis, St Lucia, St Vincent i Grenadiny, Sudan, Surinam, Swaziland, Syria, Tanzania, Togo, Tokelau, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turks and Caicos, Tuvalu, Uganda, Urugwaj, Vanuatu, Wenezuela, Wietnam, Wschodni Timor, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspa Św. Heleny, Wyspy Bahama, Wyspy Bożego Narodzenia, Wyspy Cook'a , Wyspy Dziewicze Brytyjskie, Wyspy Marshall'a, Wyspy Salomona, Wyspy Św. Piotra i Mikelona, Wyspy Św. Tomasza, Wyspy Wallis i Futuna, Wyspy Wniebowstąpienia, Zachodnie Samoa, Zair, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie |
Opłaty za połącznia z numerami 0-80x
Usługa | Okres |
Sposób naliczania | Cena Netto |
Cena Brutto |
Połączenia do numerów 0-800 | Cały tydzień | Bez opłat | 0,00 zł | 0,00 zł |
Połączenia do numerów 0-8011, 0-8012, 0-8017, 0-8018 | Cały tydzień | Za połączenie | 0,33 zł | 0,40 zł |
Połączenia do numerów 0-8013, 08019 |
8.00-22.00 |
3 min |
0,33 zł |
0,40 zł |
22.00-8.00 |
6 min |
0,33 zł |
0,40 zł |
|
Połączenia do numerów 0-8014 | pracujący | 1 min | 0,44 zł | 0,53 zł |
wolny | 0,34 zł | 0,41 zł | ||
wieczory | 0,24 zł | 0,29zł | ||
Połączenia do numerów 0-8015, 0-8016, 0-8010 | Cały tydzień | 1 min | 0,33 zł | 0,40 zł |
Połączenia do numerów 0-8041 | 8.00-22.00 wszystkie dni tygodnia |
3 min | 0,33 zł | 0,40 zł |
22.00-8.00 wszystkie dni tygodnia |
6 min | 0,33 zł | 0,40 zł | |
Połączenia do numerów 0-8042 | Cały tydzień | 1 min | 0,33 zł | 0,40 zł |
Opłaty za połączenia audiotekstowe
Usługa | Okres |
Sposób naliczania | Cena Netto |
Cena Brutto |
Połączenia z numerami 0-3001, 0-7001, 0-7011, 0-7081 |
Cały tydzień | 1 min | 0,33 zł | 0,40 zł |
Połączenia z numerami 0-3002, 0-7002, 0-7012, 0-7082 |
Cały tydzień | 1 min | 1,09 zł | 1,33 zł |
Połączenia z numerami 0-3003, 0-7003, 0-7013, 0-7083 |
Cały tydzień | 1 min | 1,73 zł | 2,11 zł |
Połączenia z numerami 0-3004, 0-7004, 0-7014, 0-7084 |
Cały tydzień | 1 min | 2,14 zł | 2,61 zł |
Połączenia z numerami 0-3005, 0-7005, 0-7015, 0-7085 |
Cały tydzień | 1 min | 3,04 zł | 3,70 zł |
Połączenia z numerami 0-3006, 0-7006, 0-7016, 0-7086 |
Cały tydzień | 1 min | 3,49 zł. | 4,25 zł |
Połączenia z numerami 0-3007, 0-7007, 0-7017, 0-7087 |
Cały tydzień | 1 min | 4,04 zł | 4,93 zł |
Połączenia z numerami 0-3008, 0-7008, 0-7018, 0-7088 |
Cały tydzień | 1 min | 6,29 zł | 7,67 zł |
Połączenia z numerami 0-3009, 0-7009, 0-7019, 0-7089 |
Cały tydzień | 1 min | 8,16 zł | 9,96 zł |
Połączenia z numerami 0-4001, 0-7071 | Cały tydzień | Za połączenie | 0,33 zł | 0,40 zł |
Połączenia z numerami 0-4002, 0-7072 | Cały tydzień | Za połączenie | 0,91 zł | 1,11 zł |
Połączenia z numerami 0-4003, 0-7073 | Cały tydzień | Za połączenie | 1,78 zł | 2,14 zł |
Połączenia z numerami 0-4004, 0-7074 | Cały tydzień | Za połączenie | 2,65 zł | 3,23 zł |
Połączenia z numerami 0-7075 | Cały tydzień | Za połączenie | 3,52 zł | 4,29 zł |
Połączenia z numerami 0-7076 | Cały tydzień | Za połączenie | 4,39 zł | 5,36 zł |
Opłaty za połączenia z numerami specjalnymi
Usługa | Okres |
Sposób naliczania | Cena Netto |
Cena Brutto |
Połączenia do numeru 118913 Biuro Numerów TP* |
Cały tydzień | Opłata za połączenie | 1,20 zł | 1,46 zł |
Połączenia do numeru 9493 Bank Danych TP** |
Cały tydzień | 1 min | 1,73 zł | 2,11zł |
Połączenia do numeru 9491 Informacja Miejska TP |
Cały tydzień | 1 min | 1,09 zł | 1,33 zł |
Połączenia do numeru 118912 Międzynarodowe Biuro Numerów TP |
Cały tydzień | 1 min | 2,04 zł | 2,49 zł |
Połączenie do numeru 9228 | Cały tydzień | 1 min | 0,33 zł | 0,40 zł |
Połączenie do numerów 9220, 9221, 9222, 9225, 9226, 9227, 9229, 9310, 9311, 9312, 9313, 9314, 9315, 9316, 9319, 9377, 9388, 9420, 9423, 9428, 9438, 9470, 9489, 9570, 9571, 9574, 9575 |
Cały tydzień | 1 min | 0,62 zł | 0,76 zł |
Połączenie do innych numerów specjalnych | - | 1 min | Zgodnie z cennikiem połączeń lokalnych | Zgodnie z cennikiem połączeń lokalnych |
* Numer 913 dostępny był do 31 grudnia 2004. Brak możliwości realizacji połączeń na numer 913 wynika za zmian w numeracji krajowej. W ramach jednego połączenia można uzyskać informacje maksymalnie o czterech numerach telefonów TP.
** W ramach jednego połączenia można uzyskać informacje maksymalnie o stu numerach oraz inne dane dostępne w bazie TP
Opłaty jednorazowe opcjonalne
Usługa | Cena Netto | Cena Brutto |
Opłata za przedterminowe zerwanie Umowy na czas określony | 120,00 zł | 146,40 zł |
Opłata za ponowne świadczenie usługi po uprzednim zawieszeniu lub ograniczeniu | 45,00 zł | 54,90 zł |
Internetowa Telefonia Cyfrowa
Internetowa Telefonia Cyfrowa (ITC)
Internetowa Telefonia Cyfrowa (ITC) jest usługą głosową umożliwiającą wykonywanie połączeń telefonicznych z wykorzystaniem technologii komutacji pakietów Voice over IP (VoIP). Usługa realizowana jest w oparciu o dowolne łącze dostępu do Internetu dostarczone przez GTS lub zewnętrznego dostawcę.
Usługa ITC skierowana jest do firm:
- Poszukujących możliwości skutecznego obniżenia kosztów telekomunikacyjnych.
- Dynamicznie rozwijających się i rozszerzających obszar swojej działalności (nowe biura, filie, oddziały).
- Oczekujących wzrostu efektywności poprzez zwiększenie dostępności komunikacyjnej pracowników
- Poszukujących efektywnych narzędzi komunikacji pomiędzy oddziałami lub filiami.
Korzyści
- Atrakcyjne stawki na wszystkie połączenia krajowe i międzynarodowe i darmowe połączenia w ramach sieci firmowej
- Obsługa wielu lokalizacji – stworzenie sieci firmowej obejmującej wszystkie lokalizacje niezależnie od rozwiązań głosowych, z jakich obecnie korzystają
- Skalowalność, elastyczność i przewidywalność kosztowa w przypadku rozbudowy sieci firmowej o kolejnych użytkowników i nowe lokalizacje
- Efektywne wykorzystananie łącza internetowego – komunikacja w oparciu o jedno łącze, w oparciu o które realizowane są usługi głosowe i dostęp do Internetu
- Eliminacja nadmiaru łącz dostępowych i okablowania strukturalnego
- Stacjonarna numeracja geograficzna
- Bezpłatne przeniesienie numeracji od dotychczasowego operatora przy minimum formalności i przy pełnym wsparciu w procesie migracji
- Szybkie uruchamianie usługi w nowych lokalizacjach
W ramach Usługi Internetowa Telefonia Cyfrowa Klient otrzymuje:
- Nieograniczone darmowe połączenia w sieci firmowej.
- Możliwość wykonywania wszystkich rodzajów połączeń.
- Unified Messaging – usługi komunikacji grupowej: skrzynka faksowa (Fax2Mail), skrzynka głosowa (Voice2Mail), zapowiedzi głosowe (IVR).
- Możliwość samodzielnego administrowania funkcjami telefonicznymi przez panel www.
- Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji usługi.
- Usługi zarządzania połączeniami – np. przekierowanie wg ustalonej reguły.
- Opcję blokowania połączeń wychodzących na określone numery, kierunki, zakresy numerów.
- Stacjonarną numerację geograficzną, przyznawaną zgodnie z Planem Numeracji Krajowej.
- Prywatną numerację skróconą.
- Darmowy dostęp do narzędzi analitycznych oraz bilingu szczegółowego przez WWW – aplikacja Eserwis.
- Bezpłatne przeniesienie numeracji od innego operatora.
- Dostęp do rekordów bilingowych z każdej wykonanej rozmowy.
Administracja usługą
Internetowa Telefonia Cyfrowa to rozwiązanie elastyczne, którym bardzo łatwo można administrować, wykorzystując chroniony loginem i hasłem dostęp do panelu WWW.
Klienci Betanetu, stając się administratorami wirtualnej centrali PABX, otrzymują możliwość łatwego zarządzania przydzielonymi numerami telefonicznymi, połączeniami, kontami użytkowników, skrzynkami głosowymi i faksowymii, mogą samodzielnie aktywować usługi, tworzyć konta użytkowników, plany numeracji wewnętrznej oraz osobiście kontrolować wydatki poprzez dostęp do billingu on-line.
Realizacja usługi
1. Internetowa Telefonia Cyfrowa STANDARD
ITC w wariancie STANDARD umożliwia pełną integrację sprzętową z tradycyjną centralą telefoniczną (PBX). Klient uzyskuje możliwość realizowania połączeń w techonologii VoIP bez konieczności wymiany infrastruktury, zachowując funkcjonalność posiadanej centrali PBX. Ten wariant jest skierowany również dla Klientów posiadających własną centralę IP PBX, która poprzez Internet łączy się bezpośrednio z Platformą VoIP.
Cechy usługi:
- Pełna integracja sprzętowa - Betanet dostarcza sprzęt w postaci bramy sieciowej integrujący się z interfejsami BRI lub PRI, co pozwala przyłączyć tradycyjną centralę PBX Klienta do sieci VoIP
- Unified Messaging – bezpłatne usługi komunikacji grupowej Fax2Mail (skrzynka faksowa), Voice2Mail (skrzynka głosowa), zapowiedzi głosowe (IVR).
2. Internetowa Telefonia Cyfrowa BIZNES
ITC w wariancie BIZNES to rozwiązanie typu Wirtualny PBX – zapewnia podstawowe funkcjonalności dostępne zwykle na centrali telefonicznej PBX bez konieczności jej zakupu. W podstawowej wersji GTS uruchamia konta telefoniczne (konta SIP) na Platformie VoIP, które w połączeniu z telefonem IP Klienta stanowią w pełni funkcjonalną usługę telekomunikacyjną. W przypadku gdy Klient nie dysponuje urządzeniami w postaci telefonów IP, GTS dostarcza opcjonalnie zaawansowane i nowoczesne telefony IP oraz urządzenia integrujące, umożliwiające podłączenie tradycyjnych telefonów lub faksów Klienta.
Cechy usługi:
- Centrex – telefony IP są bezpośrednio połączone z Platformą VoIP, brak konieczności zakupu drogich rozwiązań sprzętowych w postaci central PBX
- Unified Messaging – bezpłatne usługi komunikacji grupowej Fax2Mail (skrzynka faksowa), Voice2Mail (skrzynka głosowa), zapowiedzi głosowe (IVR)
- Prywatny plan numeracji skróconej
- Przekierowanie połączeń według ustalonych reguł
- Hunting Group - automatyczne odnalezienie „aktywnego” użytkownika w zdefiniowanej grupie i połączenie rozmowy przychodzącej
- Skalowalność i elastyczność – łatwa i przewidywalna kosztowo rozbudowa o dodatkowe telefony IP
- Możliwość zarządzania poprzez panel WWW

Betanet dla firmy
Telefonia VoIP
Internetowa Telefonia Cyfrowa jest usługą telefoniczną umożliwiającą realizację połączeń głosowych oraz przesyłanie wiadomości faksowych za pośrednictwem sieci IP (publiczna sieć Internet lub sieć prywatna). Internetowa Telefonia Cyfrowa wpisuje się w nurt usług VoIP opartych na protokole SIP (ang. Session Initiation Protocol). Nasi klienci otrzymują tradycyjny numer telefoniczny oraz możliwość realizacji dowolnych połączeń głosowych wysokiej jakości. Usługa wymaga jedynie dostępu do sieci IP oraz aparatu telefonicznego z funkcją tonowego wybierania.

Internetowa Telefonia Cyfrowa pozwala na pełne wykorzystanie stałego dostępu do Internetu realizowanego często za pośrednictwem operatorów sieci kablowych lub technologii DSL. Wraz z niskimi opłatami abonamentowymi, atrakcyjnymi stawkami za realizację połączeń głosowych oraz szeregiem usług dodanych Internetowa Telefonia Cyfrowa daje szansę na znaczne ograniczenie kosztów prowadzenia biznesu, biura czy gospodarstwa domowego.
Elementy składowe
Atrakcyjność i przewaga Internetowej Telefonii Cyfrowej budowana jest nie tylko korzystnymi propozycjami cenowymi, ale także szeroką funkcjonalnością i dodatkowymi usługami. Oprócz realizacji standardowych usług głosowych oraz:
- Prezentację numeru dzwoniącego
- Usługę rozmowy oczekującej
- Połączenia trójstronne
- Przekierowanie połączeń ( natychmiastowe, "gdy zajęte", "gdy nieodpowiada")
- Numery zewnętrzne
- Zarządzanie operte na WWW
- Usługę wielu numerów dla jednego użytkownika
- Możliwość rozliczeń opartych na prepaid lub postpaid
- Łatwego zarządzania przydzielonymi numerami
Zalety VoIP
Łatwe zarządzanie przydzielonymi numerami telefonicznymi
Zarządzanie kontami użytkowników
Tworzenie użytkowników
Tworzenie planu numeracji wewnętrznej, dostępnej w ramach grupy
Zarządzanie skrzynkami głosowymi i faksami
Aktywacja usług
Kontrola billingu on-line
Oprócz nadrzędnego konta administracyjnego obejmującego pełen zakres numeracji przydzielonej klientowi Betanet udostępnia konta administracyjne dla poszczególnych użytkowników, którzy uzyskują w ten sposób nieograniczoną możliwość konfiguracji własnych kont. Procedura uruchomienia usługi Internetowej Telefonii Cyfrowej gwarantuje - dzięki wsparciu Betanet - łatwą i szybką instalację. Ponadto firma Betanet udostępnia swoim klientom wymagane do realizacji usługi, urządzenia abonenckie oraz przeprowadza aktywację usług na platformie VoIP.